Zarabiaj w świecie mody

Zostań naszym franczyzobiorcą

Marka PAWO już ponad ćwierć wieku kreuje wizerunek eleganckiego mężczyzny. Jako doświadczony producent odzieży, firma stosuje sprawdzone rozwiązania biznesowe, które udostępniamy franczyzobiorcom gotowym poprowadzić salon pod marką PAWO.

Jesteśmy jednym z nielicznych franczyzodawców, którzy posiadają ofertę zarówno dla w pełni zaangażowanych partnerów, jak i tych nastawionych bardziej inwestorsko. W tym drugim przypadku, sami doglądamy biznesu franczyzobiorcy.

Nie rywalizujemy z naszymi franczyzobiorcami o najlepsze lokalizacje. Inwestorzy mogą prowadzić swoje sklepy w najlepszych galeriach handlowych w Polsce. Jesteśmy otwarci na propozycje lokalizacji, ale także pomagamy znaleźć lokal usytuowany w najbardziej atrakcyjnym miejscu.

Marka PAWO stosuje sprawdzone rozwiązania, między innymi towaru powierzonego. Dzięki temu nasi franczyzobiorcy nie muszą angażować środków w stany magazynowe, a końcówki kolekcji oddają centrali, by na bieżąco wprowadzać nowe wzory, kroje i kolekcje odzieży męskiej.

Nasze salony powstają w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia sklepu to około 80 m2. Kwota inwestycji we franczyzę PAWO to około 200 tys. zł. Przygotowanie lokalu w centrum handlowym będzie kosztować ok. 1,5 tys. zł/m2. Nie pobieramy opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w jej ramach. Franczyzobiorca wpłaca kaucję w wysokości 80 tys. zł, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy. Przez cały okres trwania umowy PAWO płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy.

NASZYM FRANCZYZOBIORCOM OFERUJEMY:

  • Dochodowy biznes

  • Dostęp do najlepszych lokalizacji w Polsce

  • Wsparcie marketingowe i PR

  • Gotowy projekt aranżacji wnętrza

  • Innowacyjne podejście do sprzedaży oraz obsługi klienta

  • Zarządzanie końcówkami kolekcji

  • Pomoc na każdym etapie współpracy

  • Brak kosztów związanych z logistyką

  • Brak opłaty licencyjnej i franczyzowej

  • Efektywny system szkoleń i warsztatów motywacyjnych

  • Opiekę merytoryczną przez cały czas trwania umowy

Marek Ziółkowski

Dyrektor zarządzający marką Pawo

„Nasz biznes nie polega na sprzedaży ubrań, ale na zmienianiu wizerunku klientów. W salonach firmy nie pracują więc sprzedawcy, ale certyfikowani doradcy wizerunku. Ich zadaniem jest otoczenie klienta opieką, zbadanie jego potrzeb, a niekiedy ich uświadomienie. I rzecz jasna konsekwentna realizacja. Klient wychodzi z salonu nie tylko przyodziany, ale też z nowym wizerunkiem. Dlatego wiemy, że do nas wróci.”

Jesteś zainteresowany?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.

Imię i nazwisko

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)